توی مجمع سالانه امسال اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ها دو گونه برخورد دارند با سهامدارا1- خوب2-زنندهاگه خوب باشه ینی ما میخواهیم سوده خوبی بدیم و راضی تون کنیم ... این خودش نگران کننده س که چجوری تونستید سود در بیارید تو این شرایط...بهتر اینه که اگه مبلغ سود تقسیمی اوکی باشه با باز شدن من !...
ما را در سایت من ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 18:55